piątek, 24 kwietnia 2015

Od Diany - Jak dołączyłam

Szłam sobie lasem, i śpiewałam ulubioną piosenkę... W końcu jednak, zgłodniałam, trzeba iść na polowanie... Przesyłam śpiewać, i zaczęłam weszyc... Po jakimś czasie, udało mi się znaleźć małe stadko jeleni... Zaczaiłam się, i skoczyłam. Jeleń padł, i wtedy zobaczyłam jakąś wadere.
-Hehe, też chciałam go upolować. - Odparła.
-Umm... W takim razie, częstuj się. - Powiedziałam, i zaczęłyśmy jeść.
-Zaraz... Tu jest jakaś wataha, czy ty... Żyjesz samotnie? - Zapytałam.
-Jest wataha. - Odparła wadera, z uśmiechem.
-A jak myślisz, mogłabym dołączyć? - Zapytałam.
-Myślę że tak, jestem alfą. - Powiedziała.
-O jeju... - Mruknęłam i się ukłoniłam.
-Nazywam się Valixy, a ty? - Zapytała mnie wadera.
-Ja jestem Diana. - Odparłam.
[...]
Po jakimś czasie, miałam już nową jaskinie, i należałam do watahy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz