poniedziałek, 25 maja 2015

Od Sashy CD Asco

- Nie podsłuchiwałem, tylko poszłem na spacer, i zobaczyłem ciebie. - powiedział.
- Yhm?
- Ale po co uciekasz?
- Nikt mnie nie lubi, nie doceniają mnie. Nie pasuje tam.
- A myślałaś o siostrze? O mnie?
- Siostra będzie szczęśliwa, bo ona będzie mogła być alfą. A ty? Ty masz rodziców.
- Sasame nie będzie szczęśliwa. I wiem, że ty też nie jesteś szczęśliwa. Wiem, jak bardzo ją lubiłaś, i...
- Przestań!
- I ułożyłaś dla niej ten piękny wiersz.
- I co z tego? Ona będzie szczęśliwa.
- Wyrecytuj ten wierszyk raz jeszcze...
- Tylko w ciemnym
Grobie o tobie zapomne
Gdy moje powieki
Zamkną się na wieki.
Nie zapomnij że kiedyś się śmiałam
Nie zapomnij że kiedyś istniałam
Odeszłam choć odejść nie chciałam
Odeszłam bo odejść musiałam.
Tylko jedno mnie dołuje
wogóle nie wiem co czuje.
Asco?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz