sobota, 11 lipca 2015

Od Asco CD Aisha

- O co chodzi?
- No wiesz, to trochę daleko, a poza tym moja matka pewnie się nie zgodzi... - westchnąłem
- Czyli zostawisz mnie tutaj samą?
- Ech, no dobra, spróbujemy, ale nie rób sobie nadziei. Nawet nie wiem dokładnie gdzie jesteśmy.
- Ale odnajdziesz drogę, tak?
- Tak... Według mnie powinniśmy się kierować na...północ. Tak, tam powinien był rozległy, głęboki wąwóz o stromych zboczach. Będziemy nim wędrowali około 5 godzin, a potem pójdzie już łatwo.
- No dobrze. Ruszamy teraz?
- Poczekajmy do rana, nocą nic nie zdziałamy.

xXx

Obudziła mnie Aisha, było już widno a promienie słońca tworzyły cudowną poświatę w jaskini. Nagle zobaczyłem, że jej ściany jakby świecą. Zaciekawiony podszedłem bliżej i co odkryłem? To było złoto! Pewnie przyda się w naszej watasze. Choćby jako biżuteria czy coś... - pomyślałem i włożyłem trochę cennego metalu do torby.
- Asco? Ile mam jeszcze czekać? - usłyszałem głos Aishy i ruszyliśmy
Aisha?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz