środa, 1 lipca 2015

Od Valixy - nowe alfy

Dzisiaj miałam przekazać moją wladzę Sashy i Lorien. Oraz musiałam zrobić coś, co nie przyjdzie mi łatwo - oddać moje moce Sashy. Teraz ona będzie alfą, więc to jej przydadzą się moje moce Ja zaś będe miała żywioł najpotężniejszy ze wszystkich - Harmonię, którą dostają tyko byłe władczynie i władcy żywiołów. Jednak Sasha o niczym się nie dowie, sama będzie musiała się o tym dowiedzieć. Lorien zaś będzie tylko alfą. Wszystko było już gotowe, i wyszłam na scenę.
- Dzisiaj jest ważny dzień dla naszej watahy. Będziemy mieli nowe alfy, czyli Sashę i Lorien. Bardzo mi przykro, iż dzieje się to podczas wojny. Lecz Sasho, Lorien, czy ślubujecie nigdy nie zdradzić watahy, a zawsze ją bronić? - zaczęłam.
- Ślubujemy. - odpowiedziały jednocześnie.
- A więc... Ogłszam was nowymi alfami! - powiedziałam - teraz t wy macie obowiązek przyjmowania nowych członków, to wy dowodzicie całą watahą. Życzę wam szczęścia w tej roli. - powiedziałam, a uroczystość się zaczęła.
Ktoś?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz