niedziela, 12 lipca 2015

Od Valixy CD Maxi

Dziś muszę popełnić samobójstwo. Nie będzie to łatwe, ale już na nic się tu nie przydam. Sasha ma moje moce, oddałam stanowisko alfy, mam dzeci, które dorosły, oraz partnera, wataha się rozrosła, czyli wszystkie moje cele są zrealizowane. A więc... Napisałam karteczkę do Maxiego:
Drogi Maxi,
Nie mam już co robić na tym świecie. Popełnię więc samobójstwo w nieznanym ci miejscu, do którego prawdopodobnie nie masz dostępu. 
Wiecznie twoja Valixy.

I poszłam, z nożem w ręce.
*Już po drugiej stronie*
Unosiłam się w dziwnej przestrzeni. Były tam gwiazdy, księżyc... Nagle znalazlam się na wielkiej rozgwiaździe (XD). I zobaczyłam... Tak jakby całą historię dziewczyny, która równiesz ma wszystkie żywioły, i mojej siostry(mam sis!?!?!? Najwidoczniej tak, czemu nic o tym nie wiedziałam!?) Ale...Te dwie osoby, to jedna osoba. Mam zaginioną siostrę, o której nic nie wiedziała, która jest drugą włądczynią wszystkich żywiołów, ale pawdopodobnie o tym nie wie. What? Ja nie mogę. Nagle poczułam, że Maxi próbuje obudzić moje ciało. Biedny, nie uważał, że naprawdę popełniłam samobójstwo.
Maxi?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz