poniedziałek, 8 czerwca 2015

Od Moon Cd Alis


Moim oczą ukazała się czarna wadera z równie ciemnymi skrzydłami. Oboje postanowiliśmy wylądować na jakiejś skałce, którą zaproponowała.
-Ja natomiast nazywam się Moon.-odparłem.
-Wszystkie kończyny całe-pomyślałem i spojrzałem w kierunku nieznajomej, która również była cała.
-Kim jesteś?-zapytaliśmy w tym samym odziwo momencie.
-Ja? Poczekaj, zaraz ci pokażę...-odpowiedziała tajemniczo.
Po chwili ujrzałem kompletnie inną waderę, bez skrzydeł i w żółtym kolorze sierści.
-My się chyba nie znamy?-spytałem kolejną nieznajomą.
-Raczej znamy, to ja-Alis.
Trochę znieruchumiałem, jak kamień, na którym siedziałem, ale może ma ona tylko poczucie humoru.
-W sumie to moja któraś osoba, postać, a ta jest światła-i wszystkie moje wątpliwości się rozwiały.
-To ile ich masz?-słowo ,,któraś'' wzbudziło moją ciekawość
-Piąta, ale mam jeszcze jedną ze szkrzydłami-i zamieniła się spowrotem...
Alis?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz