poniedziałek, 8 czerwca 2015

Od Moon Cd Sashy


-Słońca?-spytałem z niedowierzaniem.
-Tak, tej żółtej kropki na niebie-zaśmiała się i jeszcze lekko obolała skierowała wzrok na mnie.
-A ty kim wogóle jesteś?-spytała zdając sobie sprawę iż widzi mnie pierwszy raz.
-Moon, miło mi, a ty?
-Sasha
Po przedstawieniu się zapanowowała chwila ciszy, która ustała po zaproponowaniu przez nią polowania.
Jasne.-odparłem na jej propozycję.
Wadera nagle ujrzała widok saren i już prawie nie czując iż spadłem na nią chwilę temu ruszyła szybko i zwinnie, a ja obok niej mając nadzieję, że kolacja się uda. I tak też się stało, a przed nami była przepyszna zdobycz, przy której porozmawialiśmy i odpowiedzieliśmy sobie na kilka pytań, jak:Kim jesteś, ale też Ile ważysz, bo raczej dużo.
Sasha?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz