poniedziałek, 15 czerwca 2015

Od Valixy - Wróg

Właśnie byłam na spacerku z Alexią, gdy zauważyłam cienie w oddali. I to nie były zwyłke cienie - te były jakieś... Mroczne. Ciemne. Poszłam to sprawdzić.

Na miejscu

- Co robisz na naszych ziemiach? - spytał jeden z cieni chłodnym, mrocznym głosem. Teraz widziałam, iż te cienie były mrocznymi pegazami.
- Chciałabym spytać o to samo, ponieważ to są tereny naszej watahy. - odpowiedziałam.
- Nie prawda! - Huknął mroczny pegaz.
- A jest to prawda.
- Nie! Ale wypowiadamy wojne. Ten kto zwycięży zabiera tereny. Przegrana strona szuka nowych. - warknął, i nie czekając na odpowiedź, rozpłynął się w powietrzu. Ja szybko pobiegłam do watahy, stanęłam gdzieś gdzie wszyscy mogli mnie widzieć, i krzyknęłam:
- Uwaga! Mroczne pegazy wypowiedziały nam wojne! Proszę wszystkich o ostrożność, i przygotowanie się!
W watasze zapanował chaos.
Ktoś?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz