sobota, 13 czerwca 2015

Od Rosie CD Dark Angel

 -Tak-odpowiedziałam wilczycy.
 Później zaczęłyśmy gadać i wyszło na to, że mogę zostać strategiem. Podobała mi się ta funkcja, bo akurat w planowaniu bitew itd. byłam dobra. W czasie rozmowy nie zauważyłam, że Dark Angel wyszedł z jaskini.
 -To skoro już wszystko jasne możesz iść i zapoznać się z innymi członkami watahy-powiedziała Valixy gdy omówiłyśmy całą sprawę - A przy okazji. Co myślisz o Dark Angelu?
 Zawachałam się.
 -Zadałaś trudne pytanie. Znam go od niedawna , ale muszę powiedzieć, że jest całkiem fajny.
 Valixy spojrzała na mnie z lekko uniesionymi brwiami.
 -Hmmm... Ciekawe. Dwie właściwie odmienne moce spotykają się akurat dzisiejszego dnia... Nieważne.
 Zdziwiła mnie jej uwaga. O co jej chodziło? Uznałam, że nie nie będę jej pytała.
 -Dobra. To ja już będę szła. Do zobaczenia.
 -Do zobaczenia - odparła wilczyca.
 Gdy wyszłam z jaskini zobaczyłam Dark Angela czekającego na mnie przed wejściem.
 -To jak? Gdzieś idziemy?-spytał.
 Zdziwił mnie ton jego głosu. Był przyjacielski i miły.

<Dark Angel?> Sorki, innego pomysłu nie miałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz