sobota, 20 czerwca 2015

Od Valixy CD Rosie

Rosie i Maxi przedstawili mi swój plan.
- Bardzo dobrze. Tylko chciałabym wprowadzić pewne zmiany. - powiedziałam.
- Jakie?
- Moje stanowisko w watasze, poza tym, iż jestem alfą, to przywódczyni wojsk w czasie wojny. A więc trochę głupio by było, gdybym ja miała stać w obronie. - wytłumaczyłam.
- Aha. To będziesz jedyną waderą wśród basiorów! - zaśmiał się Maxi.
- A to nie jest prawdą, ponieważ Sasha w przyszłości obejmie moje stanowisko, więc będzie walczyć ze mną. Tylko niepokoje się, czy Asco będzie chciał walczyć...
- Nie mam pojęcia. Ostatni miesiąc był dla niego trudnym czasem. Mam nadzieje, że się ułoży. Alejest bardzo dobry do walki, więc jeśli będzie w stanie, to będzie walczył z nami. I będzie brakowało tylko Sasame, by cała rodzinka zebrała się w jednym miejscu. - powiedział Maxi, i trochę trudno mi było stwierdzić, czy to był żart, czy on na serio.
- Sasame razem z Siris będą dowodzić obroną. - wtrąciła się Rosie.
- A no tak, już o tobie zapomnieliśmy tutaj. - zaśmiałam się. - Wasz plan jest fantastyczny. Ale teraz idę do wojowników, sprawdzić kto robi co. - dodałam.
Rosie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz