sobota, 6 czerwca 2015

Od Taro CD Lorien


Czy ja dobrze słyszałem, czy ta istota powiedziała, że mnie kochała? Jednak teraz nie zaprzątałem sobie tym głowy. Stałem na lawie, przed czerwonymi wrotami.
- Czy ja... Ja umarłem? - spytałem samego siebie, jednak pytanie wypowiedziałem bardzo głośno, czego raczej nie planowałem.
- Nie. - powiedziała straszna istota. - jesteś tu po to, bym ci przypomniał o twej przysiędze.
Nagle ujrzałem przed oczami przysięge, którą złożyłem Yuko, niedługo przed jej śmiercią. Powiedziałem jej, że niezależnie co się stanie, będe żył dla niej. I teraz miałem złamać tę przysięge?
- Dobrze... powrócę tam.. - powiedziałem.
- Mądra decyzja. - powiedziała straszliwa istota. Po chwili stałem na ziemi tuż obok Lorien.
- Co się stało? - spytała.
- Czemu wcześniej powiedziałaś, że mnie kochasz? - spytałem. Głowiłem się nad tym.
- Yyyy.. No bo ja cię kocham...
- No i dobrze. Bo... Bo ja ciebie też. - z trudem przyszło mi wymówienie tych słów, ale jakaś magiczna siła mi pomogła. I byłem niemal pewny, że jest to istota, o imieniu Yuko.
Lorien?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz